Trial 20th Anniversary – edycja limitowana

  • 20th anniversary engraving
  • Interchangeable cylinder head dome
  • Aluminum Tech fork with adjusters
  • 3-way Reiger shock absorber
  • Removable rear exhaust bracket
125 FST
250 FST
300 FST
Silnik 2 strokes Sherco proprietary design
Pojemność
123,70 cc 249.70 cc 294 cc
Średnica i skok tłoka 54 x 54 mm 72.80 x 60 mm 79 x 60 mm
Cylinder Nikasil
Smarowanie 2% oil pre-mix
Paliwo Unleaded gasoline 98 Octane
Gaźnik Keihin Ø 28 mm
Chłodzenie Liquid system
Starter Geared system with folding lever
Wydech Stainless steel exhaust pipe with an integrated aluminium muffler
Skrzynia biegów
5 speed gearbox with security selector system. Primary gear drive chain secondary drive
Sprzęgło Hydraulic, diaphragm system
Zapłon Hidria digital
Rama Tubular section Chrome-moly
Zbiornik paliwa Polyamide – 2.4 L capacity
Hamulce Hydraulically activated, floating Ø 185 mm in front and Ø 145 mm rear
Zawieszenie przednie Adjustable aluminum Tech fork Ø 39 mm, 165 mm travel with 2 settings
Zawieszenie tylne Progressive link system with single adjustable shock absorber 175 mm travel
Amortyzator tylny Reiger shock absorber with 3 settings
Koło przednie Morad 21” aluminium rim
Koło tylne Morad 18” blue anodized aluminium rim
Rozstaw osi 1322 mm
Prześwit rama-podłoże 310 mm
Wysokość siedzenia
685 mm
Cena 28 200 PLN 30 000 PLN 30 800 PLN