Dzięki ciągłemu rozwojowi modeli Sherco ST 250 i 300 oraz doskonaleniu skuteczności modeli ST Factory, Sherco oferuje maszynę, która może osiągnąć najwyższy poziom. W nowym Sherco Factory zmieniono m.in. wydech, zapłon, głowice, zawieszenIe przód, zawieszenie tył REIGER z podwójną regulacją odbicia i dobicia i hamulce,które zostały w tym roku udoskonalone. ST Factory to maszyna GP dla wszystkich, precyzyjna broń dostępna na otwartym rynku, która jest kwintesencją przyjemności i wydajności. Nie tylko wyborem, ale pozytywnym dowodem … pozostaje tylko wybrać pomiędzy bardziej skocznym 250 lub bardziej wydajnym 300.

Lekki i zwinny dwusów w rękach dobrego jeźdźca potrafi zaskoczyć najbardziej zagorzałych miłośników innych marek 🙂 ! Wybór należy do ciebie

250 FST
300 FST
Silnik 2 strokes Sherco proprietary design
Pojemność
249.70 cc 294 cc
Średnica i skok tłoka 72.80 x 60 mm 79 x 60 mm
Cylinder Nikasil
Smarowanie 2% oil pre-mix
Paliwo Unleaded gasoline 98 Octane
Gaźnik Keihin Ø 28 mm
Chłodzenie Liquid system
Starter Geared system with folding lever
Wydech Steel header pipe with an integrated aluminum muffler
Skrzynia biegów
5 speed sequential gearbox with security selector system to prevent false shifts. Primary gear drive chain secondary drive
Sprzęgło Hydraulic, diaphragm system
Zapłon Hidria digital
Rama Tubular section Chrome-moly
Zbiornik paliwa Polyamide – 2.4 L capacity
Hamulce Hydraulically activated, floating Ø 185 mm in front and Ø 145 mm rear
Zawieszenie przednie Adjustable aluminum Tech fork Ø 39 mm, 165 mm travel
Zawieszenie tylne Progressive link system with single adjustable shock absorber, 175 mm travel Rear shok
Amortyzator tylny Reiger shock absorber with 3 settings
Koło przednie Morad 21” blue anodized aluminum rim and aluminum hub, steel spokes with Michelin or Dunlop
Koło tylne Morad 18” blue anodized aluminum rim and aluminum hub, steel spokes with Michelin or Dunlop
Rozstaw osi 1322 mm
Prześwit rama-podłoże 310 mm
Wysokość siedzenia
685 mm
Cena 30 000 PLN 30 800 PLN