SHERCO RACING jest najlepiej wyposażonym motocyklem do trialu na rynku.

Silnik 250/300 cc dwusuwowy, motocykl ma doskonale zestrojone zawieszenie przód TECH SUPENSION aluminium, tył RIGER, gaźnik KEIHIN, nowa geometria ramy została poprawiona, nowa charakterystyka silnika, całkowicie nowe sprzęgło trzy tarczowe!!! co daje niezapomniane przeżycia i możliwość osiągania najlepszych wyników w sporcie!

Lekki i zwinny dwusów w rękach dobrego jeźdźca potrafi zaskoczyć najbardziej zagorzałych miłośników innych marek 🙂 ! Sprawdź!

125 ST-R
Silnik 2 strokes Sherco proprietary design
Pojemność
123.70 cc
Średnica i skok tłoka 54 x 54 mm
Cylinder Nikasil coated cylinder
Smarowanie 2% oil pre-mix
Paliwo Unleaded gasoline 98 Octane
Gaźnik Keihin Ø 28 mm
Chłodzenie Liquid system
Starter Geared system with folding lever
Wydech Steel header pipe with an integrated aluminum muffler
Skrzynia biegów
5 speed sequential gearbox with security selector system to prevent false shifts. Primary gear drive chain secondary drive
Sprzęgło Hydraulic, diaphragm system
Zapłon Hidria digital
Rama Tubular section Chrome-moly
Zbiornik paliwa Polyamide – 2.4 L capacity
Hamulce Hydraulically activated, floating Ø 185 mm in front and Ø 145 mm rear
Zawieszenie przednie Steel Tech fork Ø 39 mm, 165 mm travel
Zawieszenie tylne Progressive link system with single adjustable shock absorber, 175 mm travel Rear shok
Amortyzator tylny R16V
Koło przednie Morad 21” black aluminum rim
Koło tylne
Morad 18” black aluminum rim
Rozstaw osi
1322 mm
Prześwit rama-podłoże 310 mm
Wysokość siedzenia
685 mm
Cena