Sherco, francuski specjalista w dziedzinie off-roadu, zaprezentował swoją gamę modeli 2022, powracając do oryginalnej niebieskiej kolorystyki i grafiki.
Z powodu rekordowej sprzedaży w 2021 roku, Sherco najmocniej skoncentrowało się na swojej podstawowej gamie motocykli ,,Racing” na rok 2022, z nowym zawieszeniem KYB, aby wprowadzić dwu- i czterosuwowe maszyny w typowy asortyment jaki jest w modelach ,,Factory”.
Gama 2022 Racing dwusuwowe 250 SE i 300 SE oraz czterosuwowe 300 SEF – będzie teraz wyposażona w, w pełni regulowany widelec KYB i współpracujący z nim amortyzator KYB.
ZAWIESZENIE KAYABA
Zawieszenie KYB zawsze było standardem w wersji ,,Factory”, a w modelach ,,Racing” pojawiało się zawieszenie WP o niższej specyfikacji. W roku modelowym 2022 oba modele będą miały zawieszenie KYB, z elementami opracowanymi specjalnie dla gamy Factory i Racing.
RACING posiada widelec KYB z otwartym wkładem, który ma bardziej miękkie ustawienia, które łączą komfort i bezpieczeństwo na motocyklu. Można go rozpoznać po czarnych naklejkach na widelcach.
FACTORY dostał czerwone naklejki KYB, które oznaczają widelce z zamkniętym wkładem o wyższej specyfikacji.
Amortyzator KYB jest tej samej wysokiej klasy w obu modelach.
Aktualizacje gamy 2022 Racing to:
• Nowy zestaw graficzny z technologią in-mold,
• Nowe chwyty kierownicy,
• Nowe klocki hamulcowe Brembo dla bardziej progresywnego zazębienia.
Standardowe cechy modeli Racing to czarny komfortowy fotel, czarne osłony ramy, czarne felgi Excel i opony Michelin.
Gama Factory 2022
W gamie 2022 jest siedem modeli: kwartet czterosuwowy (250 SEF, 300 SEF, 450 SEF i 500 SEF) oraz trzy dwusuwowe (125 SE, 250 SE i 300 SE). Model 125 SE został teraz wyposażony w elektroniczny zawór zasilania, aby zsynchronizować go z jego dwusuwowym rodzeństwem o większej wydajności.
Aktualizacje w całej gamie Factory obejmują:
• Nowy zestaw graficzny z technologią in-mold,
• Nowe siedzenie Selle Dalla Valle w kolorze czarnym,
• Nowe klocki hamulcowe Brembo dla bardziej progresywnego załączania,
• Nowa nakładka na kierownicę Neken.
Ponadto czterosuwy 450 i 500 otrzymały również nowy i lżejszy układ wydechowy Sherco, nowy wał korbowy i większe łożyska, zmienione mapowanie zapłonu i ulepszone chłodzenie poprzez poprawki w głowicy cylindrów.
Bardziej niezawodne duże silniki 4T, elektroniczny zawór wydechowy w modelach 2T i nowe zawieszenie KYB w modelach Racing to najważniejsze zmiany pod względem mechanicznym. Nowa niebieska grafika jest wystarczająco świeża, aby zaznaczyć inny rok modelowy i zachować wyróżniający się wygląd Sherco na torach i szlakach.