Dzięki ciągłemu rozwojowi modeli Sherco ST 125 250 i 300 oraz doskonaleniu skuteczności modeli ST Factory, Sherco oferuje maszynę, która może osiągnąć najwyższy poziom. W nowym Sherco Factory zmieniono prawie wszystko poza kołami i zawieszeniem.. ST Factory to maszyna GP dla wszystkich, precyzyjna broń dostępna na otwartym rynku, która jest kwintesencją przyjemności i wydajności. Nie tylko wyborem, ale pozytywnym dowodem … pozostaje tylko wybrać pomiędzy bardziej skocznym 250 lub bardziej wydajnym 300. Wybór należy do ciebie.
125i FST | |
Silnik | 2 strokes Sherco proprietary design |
---|---|
Pojemność |
123.70 cc |
Średnica i skok tłoka | 54 x 54 mm |
Cylinder | Nikasil |
Smarowanie | 2% oil pre-mix |
Paliwo | Unleaded gasoline 98 Octane |
Gaźnik | WTRYSK PALIWA |
Chłodzenie | Liquid system |
Starter | Geared system with folding lever |
Wydech | Steel header pipe with an integrated aluminum muffler |
Skrzynia biegów |
5 speed sequential gearbox with security selector system to prevent false shifts. Primary gear drive chain secondary drive |
Sprzęgło | Hydraulic, diaphragm system |
Zapłon | Hidria digital |
Rama | Tubular section Chrome-moly |
Zbiornik paliwa | Polyamide – 2.4 L capacity |
Hamulce | Hydraulically activated, floating Ø 185 mm in front and Ø 145 mm rear |
Zawieszenie przednie | Adjustable aluminum Tech fork Ø 39 mm (1.54 in), 165 mm (6.50 in) travel |
Zawieszenie tylne | Progressive link system with single adjustable shock absorber, 175 mm travel Rear shok |
Amortyzator tylny | Reiger shock absorber with 3 settings |
Koło przednie | Morad 21” blue anodized aluminum rim and aluminum hub, steel spokes with Michelin or Dunlop |
Koło tylne |
Morad 18” blue anodized aluminum rim and aluminum hub, steel spokes with Michelin or Dunlop |
Rozstaw osi |
1322 mm |
Prześwit rama-podłoże | 310 mm |
Wysokość siedzenia |
685 mm |
Cena | 41900 zł
|