SHERCO RACING jest najlepiej wyposażonym motocyklem do trialu na rynku.
Silnik 250/300 cc dwusuwowy, motocykl ma doskonale zestrojone zawieszenie przód TECH SUPENSION aluminium, tył RIGER, gaźnik KEIHIN, nowa geometria ramy została poprawiona, nowa charakterystyka silnika, całkowicie nowe sprzęgło trzy tarczowe!!! co daje niezapomniane przeżycia i możliwość osiągania najlepszych wyników w sporcie!
Lekki i zwinny dwusów w rękach dobrego jeźdźca potrafi zaskoczyć najbardziej zagorzałych miłośników innych marek 🙂 ! Sprawdź!
125 ST-R | |
Silnik | 2 strokes Sherco proprietary design |
---|---|
Pojemność |
123.70 cc |
Średnica i skok tłoka | 54 x 54 mm |
Cylinder | Nikasil coated cylinder |
Smarowanie | 2% oil pre-mix |
Paliwo | Unleaded gasoline 98 Octane |
Gaźnik | Keihin Ø 28 mm |
Chłodzenie | Liquid system |
Starter | Geared system with folding lever |
Wydech | Steel header pipe with an integrated aluminum muffler |
Skrzynia biegów |
5 speed sequential gearbox with security selector system to prevent false shifts. Primary gear drive chain secondary drive |
Sprzęgło | Hydraulic, diaphragm system |
Zapłon | Hidria digital |
Rama | Tubular section Chrome-moly |
Zbiornik paliwa | Polyamide – 2.4 L capacity |
Hamulce | Hydraulically activated, floating Ø 185 mm in front and Ø 145 mm rear |
Zawieszenie przednie | Steel Tech fork Ø 39 mm, 165 mm travel |
Zawieszenie tylne | Progressive link system with single adjustable shock absorber, 175 mm travel Rear shok |
Amortyzator tylny | R16V |
Koło przednie | Morad 21” black aluminum rim |
Koło tylne |
Morad 18” black aluminum rim |
Rozstaw osi |
1322 mm |
Prześwit rama-podłoże | 310 mm |
Wysokość siedzenia |
685 mm |
Cena |